BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Oferty sprzedaży części do BMW ///M
Regulamin forum
ZASADY UMIESZCZANIA OGLOSZEN:

1. Na forum obowiazuje zakaz dzialalnosci komercyjnej. Na przyklad: linki w podpisie, tematy nie bedace ogloszeniami prywatnych osob, bannery reklamowe, etc.

Istnieje mozliwosc zareklamowania sie na Mforum, w tej sprawie prosze o kontakt ze mna: PW (prywatna wiadomosc) lub mail. Wszystko znajdziecie w moim profilu lub na pasku ponizej.
Oferujemy m.in. reklame bannerowa (banner duzy, maly, gora lub dol strony), temat sponsorowany, forum sponsorowane, wspolpraca na M Track Day, i inne

2. To forum to nie portal aukcyjny, wiec prosze o podawanie w tresci ogloszenia ceny oferowanego przedmiotu(ow), badz przedzialu cenowego.
Wyjatkiem od reguly sa ogoszenia w ktorych znajduja sie linki do Allegro, badz innych portali.
Ogloszenia nie spelniajace powyzszego wymogu beda usuwane.

3. Dla ofert sprzedaży aut zostało stworzone dedykowane forum "Sprzedam auto". Proszę o zamieszczanie tam tylko ogłoszeń sprzedaży aut BMW ///M lub podobnych.

4. Proszę o ogłoszenia dotyczące tylko części (oraz aut) związanych BMW ///M (np. części pasujące do takich aut lub auta o podobnych osiągach / historii)
Awatar użytkownika
RESPECT
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 11, 2009 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: RESPECT » wt lip 27, 2010 23:02

Z żalem muszę sprzedać moją trójeczkę. Kontakt telefoniczny 602-39-28-55 lub priv
Link do aukcji
http://allegro.pl/show_item.php?item=1167421508

Rok produkcji 2003r. Obecny przebieg 165tys km. W moich rękach od września 2007r w tym czasie przejechałem około 60 tys km. Dołożona instalacja LPG holenderskiej firmy Prince, zamontowana przez Energy Gaz Polska (koszt 6000PLN).
Obecna moc szacowana na 240KM Samochód jest szykowany pod tor.
Krótka specyfikacja samochodu:
szpera 25% z M3 E46 (koszt 3000PLN)
gruby stabilizator 23,5mm z M3 CSL
gwintowane zawieszenie BILSTEIN PSS9 na amortyzatorze B16, regulacja wysokości i twardości (koszt 6500PLN)
rozpórka przednich kielichów WIECHERS-SPORT
shortshifter skracający skok lewarka o 50%
w przednim i tylnym zawieszeniu zamontowane poliuretanowe tuleje (koszt 700PLN)
tarcze 325mm ATE Power Disc + klocki ATE
kolektor SUPERSPRINT bez katalizatorów (koszt 4500PLN)
układ wydechowy przelotowy na 2 tłumikach z nierdzewki zrobiony w firmie Przemocar (koszt 2500PLN)
lekka tylna klapa wzór M3 CSL (koszt 1000PLN)
duża Navi z nowym softem i mapą Polski
wnętrze materiałowe bez skóry, fotele pełna elektryka z pamięcią
lusterka elektryczne, podgrzewane z pamięcią
6 poduszek
ringi CCFL
czarne nerki
ciemne lampy tylne, kierunkowskazy przednie i boczne
ciemne wnętrza przednich lamp
nowa przednia szyba
felgi 17 za oponami przód 225/45/17 tył 225/50/17
CENA 55000 (na oryginalnych felgach BMW) do negocjacji dla forumowiczów

Order options
No. Description
167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
441 SMOKERS PACKAGE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W MEMORY F DRIVER
464 SKIBAG
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER
692 CD CHANGER I-BUS PREPARATION
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
884 ITALIAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
928 TYIRE CONTROL
Series options
No. Description
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
351 LT/ALY WHEELS/STAR SPOKE 89
473 ARMREST, FRONT
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
550 ON-BOARD COMPUTER
832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: kostek_ja » wt lip 27, 2010 23:31

RESPECT pisze:szpera 25% z M3 E46 (koszt 3000PLN)
Szpera w M3 e46 jest adaptacyjna z możliwością spięcia do 100%.

Awatar użytkownika
RESPECT
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 11, 2009 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: RESPECT » śr lip 28, 2010 00:00

kostek_ja pisze: Szpera w M3 e46 jest adaptacyjna z możliwością spięcia do 100%.
Wiem ale mi na razie nie było potrzebne mocniejsze spięcie.
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: kostek_ja » śr lip 28, 2010 00:42

RESPECT, chodzi o to że ona nie ma stałego spięcia. W zależności od warunków panujących na drodze spięcie się zmienia. Stałe 25% miały wszystkie M przed M3 e46. M3 e46 jest pierwszym modelem z adaptacyjną szperą.

Awatar użytkownika
RESPECT
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 11, 2009 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: RESPECT » śr lip 28, 2010 08:15

kostek_ja pisze:RESPECT, chodzi o to że ona nie ma stałego spięcia. W zależności od warunków panujących na drodze spięcie się zmienia. Stałe 25% miały wszystkie M przed M3 e46. M3 e46 jest pierwszym modelem z adaptacyjną szperą.
Przyznan się bez bicia, że tego nie wiedziałem :oops: Możesz opisać jak dokładniej to działa.
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: --==maly==---- » śr lip 28, 2010 10:23

A możesz opisać dokładniej jak wsadziłeś szperę z M3 do 330ci? Co było potrzebne itd bo każdy mówi,że się nie da.


Awatar użytkownika
RESPECT
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 11, 2009 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: RESPECT » śr lip 28, 2010 20:53

--==maly==---- pisze:A możesz opisać dokładniej jak wsadziłeś szperę z M3 do 330ci? Co było potrzebne itd bo każdy mówi,że się nie da.
Trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie i stabilizator. Wał został mój z 330i tylko został skrócony i wyważony. Wahacze i piasty zostają oryginalne jedynie trzeba zamontować podkładki pod czujniki ABS bo półosie z M3 mają większą średnicę. Nie można zapomnieć o jeszcze jednej ważnej rzeczy a mianowicie i stabilizatorze z mocowaniami od M3, który też jest niezbędny do wózka z M3. Jeżeli chcesz tylne hamulce z M3 to wystarczy, że zamontujesz jarzma i tarcze na piastę z 330i. Teraz jeszcze o minusach (dla zwykłych kierowców) takiej operacji prędkość max spada do 210km/h przy 6500obr/min na 5 biegu. Na I biegu max -50km/h na II -80km/h na III -130 Warto pomyśleć o 6-biegowej skrzyni jeżeli chce się wyskoczyć w trasę.
Kostek_ja dzięki za wyjaśnienie :)
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: --==maly==---- » śr lip 28, 2010 21:05

RESPECT pisze:
--==maly==---- pisze:A możesz opisać dokładniej jak wsadziłeś szperę z M3 do 330ci? Co było potrzebne itd bo każdy mówi,że się nie da.
Trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie i stabilizator. Wał został mój z 330i tylko został skrócony i wyważony. Wahacze i piasty zostają oryginalne jedynie trzeba zamontować podkładki pod czujniki ABS bo półosie z M3 mają większą średnicę. Nie można zapomnieć o jeszcze jednej ważnej rzeczy a mianowicie i stabilizatorze z mocowaniami od M3, który też jest niezbędny do wózka z M3. Jeżeli chcesz tylne hamulce z M3 to wystarczy, że zamontujesz jarzma i tarcze na piastę z 330i. Teraz jeszcze o minusach (dla zwykłych kierowców) takiej operacji prędkość max spada do 210km/h przy 6500obr/min na 5 biegu. Na I biegu max -50km/h na II -80km/h na III -130 Warto pomyśleć o 6-biegowej skrzyni jeżeli chce się wyskoczyć w trasę.
Kostek_ja dzięki za wyjaśnienie :)
Ja również dziękuje Ci za wyjaśnienie jak widać jednak się da.

spine
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 12, 2010 12:53
Lokalizacja: wawa

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: spine » pt lip 30, 2010 21:15

Jeździłem autem chyba w marcu, kiedy interesowało mnie jak przełożyć szperę z M3. RESPECT pokazał mi co i jak trzeba. Polecam.

Krasek
Posty: 36
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:31
Lokalizacja: PL

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: Krasek » pt sie 13, 2010 09:44

RESPECT pisze:Trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie i stabilizator. Wał został mój z 330i tylko został skrócony i wyważony.)
o ile skrociles wal i chyba od strony dyfra

Awatar użytkownika
RESPECT
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 11, 2009 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: RESPECT » pt sie 13, 2010 10:31

Krasek pisze: o ile skrociles wal i chyba od strony dyfra
Wał jest skrócony o około 4cm, tak od strony dyfra.

Jeżeli samochód nie sprzeda się w całości to będe wyprzedawał dodatki.
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

Awatar użytkownika
RESPECT
Posty: 23
Rejestracja: pt wrz 11, 2009 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW 330CI szpera M3 Gwint PSS9 klapa CSL

Post autor: RESPECT » śr sie 25, 2010 22:14

Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

ODPOWIEDZ